Strona główna » Objawy » Ropa na napletku i żołędzi i sromie

Ropa na napletku i żołędzi i sromie

Wiele chorób wenerycznych nie daje żadnych objawów. Jeżeli pojawiają się jakiekolwiek symptomy należy niezwłocznie zgłosić się do lekarza. W przypadku pojawienia się ropy na napletku, żołędzi czy np. wargach sromowych z wizytą u specjalisty nie powinno się długo zwlekać. To może być groźna dla zdrowia choroba weneryczna.

Żyjemy w pośpiechu i coraz trudniej jest nam zapanować nad całym chaosem, który nas otacza. Coraz częściej również zmieniamy partnerów seksualnych. Żyjąc chwilą zapominamy o tym, jak negatywne dla naszego zdrowia a nawet życia mogą być choroby weneryczne, którymi tak łatwo przecież można się zarazić. O zarażenie łatwo w szczególności w młodym wieku, kiedy nie posiada się odpowiedniej wiedzy dotyczącej stosunków seksualnych oraz zabezpieczania się.

Choroby weneryczne są bardzo podstępne ze względu na fakt, iż rzadko kiedy dają jakiekolwiek objawy. Może zdarzyć się tak, że długimi latami zarażony nie wie o tym, że jest nosicielem HPV lub innej bakterii lub wirusa przenoszonego drogą płciową. Jeżeli pojawiają się symptomy to oznacza to jedno, że choroba jest już w mocno zaawansowanym stadium.

Ropa na narządach płciowych jest niezwykle niepokojącą dolegliwością. Ropa może pojawić się w przypadku, kiedy doszło do mechanicznego uszkodzenia napletka lub w przypadku zarażenia bakteriami, wirusami oraz grzybami przenoszonymi drogą płciową.

Zobacz, jakie choroby weneryczne mogą spowodować występowanie ropy na napletku?

Rzeżączka

Rzęsistkowica

Chlamydioza

Bakteryjne zakażenie pochwy/ bakteryjna waginoza

Zakażenie Streptococcus agalactiae

Drożdżyca

Opryszczka

Cytomegalia

Kiła

Jak widać na podstawie powyższego, zdecydowana większość chorób wenerycznych może objawiać się właśnie pojawiającą się ropą na sromie, na napletku czy żołędzi. Dlatego, jeżeli zauważyli Państwo u siebie tak niepokojące objawy, a uprawiali jakiś czas temu seks z przygodną osobą lub nie zabezpieczają się Państwo, proszę mieć na względzie, że to może być poważna choroba weneryczna. Problemem dodatkowo jest to, że choroby weneryczne mogą powodować nie tylko spustoszenie w okolicach narządów płciowych, ale również w całym organizmie. To ważne, żeby regularnie się badać i odpowiednio zabezpieczać.

Rekomendujemy Państwu specjalistyczne testy PCR. To najnowocześniejsza technologia, dzięki której możliwe jest wykrycie już jednego patogenu wywołującego choroby weneryczne. Testy można zakupić na naszej stronie e -wenerolog.pl