Strona główna » Objawy » Bolesny wytrysk

Bolesny wytrysk

Bolesny wytrysk zazwyczaj jest wynikiem rozwijającego się stanu zapalnego. Jakie choroby mogą stać za tą bez wątpienia przykrą dolegliwością?

Za przyczynę bolesnego wytrysku mogą stać: zapalenie prostaty, infekcje dróg nasiennych, zapalenie cewki moczowej, oraz choroby weneryczne. Bez względu na podłoże dolegliwości, konieczna jest wizyta u specjalisty. Jeżeli bolesny wytrysk wywołany jest zarażeniem chorobą przenoszoną drogą płciową – błyskawiczna wizyta u lekarza jest absolutnie niezbędna.

Bolesny wytrysk, czyli jaki?

– Bolesny wytrysk to ból, pieczenie oraz ogólny dyskomfort odczuwany podczas wytrysku. Ból może rozprzestrzeniać się aż do krocza. Co więcej, powoduje ból jąder. – powiedział…

Bolesne wytryski mogą skutecznie obniżyć jakość życia seksualnego. Ból pojawiający się w czasie wytrysku może powodować niepotrzebny stres, a w dalszej perspektywie również przyczynić się do stresu oraz lęku przed zbliżeniami intymnymi.

Co powoduje ból podczas wytrysku?

• zapalenie prostaty – stan zapalny gruczołu krokowego może powodować ból w czasie wyrysku,
  • infekcje (w tym infekcje przenoszone drogą płciową), które mogą podrażnić obszar wokół cewki moczowej,
  • zapalenie i opuchlizna cewki moczowej,
  • uszkodzenie dróg nerwowych odpowiadających za unerwienie prącia i dróg wyprowadzających nasienie,
  • zapalenie lub niedrożność dróg wyprowadzających nasienie.

Mężczyźni, którzy cierpią na bolesne wzwody koniecznie powinni skonsultować się ze specjalistą. Aby ustalić przyczynę dolegliwości, pobiera się od pacjenta próbkę nasienia oraz moczu. Wykonuje się również badania w kierunku zarażenia chorobami wenerycznymi.

Co ważne, takie badania można już wykonać samodzielnie w domu. Jak to możliwe? Testy PCR są niezwykle dokładną metodą wykrywania drobnoustrojów przenoszonych drogą płciową. Dzięki intuicyjnej obsłudze, wykonanie testu nie powinno sprawić nikomu problemu.

Jakie choroby przenoszone drogą płciową mogą powodować bolesne wytryski?

• Rzęsistkowica
  • Chlamydioza