Strona główna » Objawy » Krew w spermie (nasieniu)

Krew w spermie (nasieniu)

Krew w spermie to bardzo niepokojący symptom. Jeżeli zauważyliście u siebie taki problem koniecznie zgłoście się do lekarza. Krew w nasieniu może być objawem zarażenia się chorobami wenerycznymi. Więcej przeczytasz poniżej.

Krew w nasieniu, nawet jeśli pojawiła się epizodycznie jest objawem, którego nie można lekceważyć. Choć, zdarza się, że taki stan rzeczy jest wynikiem np. wypadku to każdorazowo powinien zostać szczegółowo zdiagnozowany przez lekarza.

Krew występująca w spermie może być również symptomem wielu bardzo nieprzyjemnych dolegliwości i chorób takich, jak zapalenie prostaty, jądra, najądrza lub nawet raka prostaty. W przypadku występowania krwi w moczu, warto zwrócić również uwagę na inne objawy, które mogą towarzyszyć krwawieniu: ból prącia, zaczerwienienie okolic narządów płciowych, gorączka oraz ogólne osłabienie. Jeśli krwawienie się regularnie powtarza, należy niezwłocznie skontaktować się z urologiem. Specjalista na podstawie wywiadu lekarskiego oraz przeprowadzonych badań postawi odpowiednią diagnozę oraz włączy efektywne leczenie.

Warto pamiętać też o tym, że krew w nasieniu może być również wynikiem zarażenia się chorobami wenerycznymi. Jeśli zauważyłeś u siebie krew w spermie – najlepiej wykonać testy na poniższe choroby weneryczne.

Jakie choroby weneryczne mogą odpowiadać za występowanie ropy w nasieniu?

Coraz niższy wiek inicjacji seksualnej oraz częsta zmiana partnerów to czynniki, które zwiększają ryzyko zarażenia się drobnoustrojami przenoszonymi drogą płciową. W szczególności zarazić można się, kiedy zapomina się o stosowaniu prezerwatywy.

Dlatego, chcąc cieszyć się zdrowiem i czerpać satysfakcję z życia seksualnego należy wykonywać regularne badania w kierunku obecności drobnoustrojów przenoszonych droga płciową. Najlepszym rozwiązaniem jest wykonywanie testów PCR.

Testy PCR to najnowocześniejsza technologia, która pozwala na wykrycie już jednego patogenu, który odpowiada za występowanie choroby wenerycznej. Testy można zamówić na naszej stronie drwenerolog.pl – zobacz poniżej ofertę. PCR to doskonałe rozwiązanie, kiedy zależy nam na wykonaniu testów w domowym zaciszu.

Najlepiej wykonać badania, na wszystkie niżej wymienione choroby.